Join us on discord!
We now have our own Discord server! Join us here : https://discord.gg/BTvjj7s!

[FR] Candidature pour devenir Admin sur le serveur Pedobear

You want to post an admin application ? Do it here.
Vous voulez poster une candidature d'admin ? Faîtes le ici.
Post Reply
Tom メ
Neophyte

[FR] Candidature pour devenir Admin sur le serveur Pedobear

Post by Tom メ » Thu Jan 14, 2021 12:25 am

Bonjour/Bonsoir,

Présentation:
- Je m'appelle Tom, j'ai 19 ans et je vais sur mes 20 ans. Je pense être assez mature et avoir une bonne mentalité. J'aime aidé les autres, leur donné des conseils etc... Pour ce qui est de l'anglais, Je parle assez bien (Enfin je fais de mon mieux et j'apprend en même temps. Je connais les bases :D ). Je passe environ entre 10 heures et 20h tous les jours sur le serveur en une journée. Mon total d'heures sur ce jeu en ce moment est presque 400h.

Pourquoi je souhaite devenir admin ?
- Si je souhaite devenir admin sur ce serveur, ce n'est pas pour le pouvoir, mais pour que le serveur reste en ordre et dans un état ou les joueurs se sentent bien et se sentent en sécurité. Quand les admins ne sont pas sur le serveur, je prend en quelque sort leur rôle (avec les droits que j'ai en tant que VIP MAX, tel que la commande !votekick) et je dis quelques règles que je connais. (À peu près toutes je pense). Mais quand je ne peut rien faire, j'appelle les admins car je ne veux pas créer d'embrouille ou que ça empire de plus en plus. Je ne pense pas avoir eu de problème avec un admin sur le serveur gmod ou sur discord mais si c'est le cas je m'excuse. J'aime beaucoup ce serveur et j'aimerai qu'il reste en bon état comme le font les autres admins. De plus je suis disponible 24h/24 et 7j/7. (Je suis en apprentissage, et travail dans un cinéma, mais ça ne m'empêche pas d'être connecté sur le serveur :D )

Quelques infos sur moi:
Mes qualités:
- Je suis quelqu'un de très patient
- Je suis quelqu'un de gentil et d'attentionné
- Aime aidé les autres
- Ne s'énerve pas pour un "oui" ou pour un "non" (J'ai des limites comme tout le monde mais il ne faut pas les dépasser. Je reste calme dans tout les cas :) )
- Sincère, honnête (Je suis franc gentiment ou méchamment, mais c'est rare que je le dise méchamment :D Je dis les choses direct pour éviter tout problème par la suite.)

Défauts:
- Aime être seul des fois. (mais peut être là à tout moment si besoin)
- Sensible mais le montre pas
- J'ai un fort caractère mais je le montre quand cas de besoin
- Sincère, honnête (Je l'ai mit ici aussi, car pour moi c'est un défaut tout en étant une qualité.)

Autres infos:
- Steam ID: STEAM_0:1:232428150
- Ancien pseudo(s): Eiz0o0, Shun'en, TomTouch, Tom メ
- Pseudo de maintenant: ToM. ツ

PS: Si vous avez des questions, je suis disponible et à votre écoute et serai ravi d'y répondre ;)

En attente de vos réponses, je vous souhaite une bonne journée/soirée. :D
Cordialement,
Tom
Last edited by Tom メ on Sun Jan 24, 2021 7:49 pm, edited 1 time in total.

pesat_kakoita
AServers Admin

Re: [FR] Candidature pour devenir Admin sur le serveur Pedobear

Post by pesat_kakoita » Sun Jan 17, 2021 6:46 pm

Hello Tom.

I see you want to become an admin and it looks like fanaticism, this is annoys and scares me. Your useless warns and votekicks annoy the players I think. Also, you often don’t understand the essence of conversation and start asking question “why?”. It’s no for me, I didn't find anything good about you that would make my answer positive.

Goodbye.
Image

SeeKerS GowRoN
AServers SuperAdmin

Post by SeeKerS GowRoN » Mon Jan 18, 2021 11:25 pm

It's more positif than negatif. Okay, sometimes you tag us a lot of when there is a problem an other server, sometimes you can use votekick but I think you can maybe change this, it's not a big problem.

For me it's yes !
🌸 I love you Lillylein 🌸

Image

TaliEliseGM
AServers Admin

Post by TaliEliseGM » Tue Jan 19, 2021 1:40 am

Hey Tom,

I'm going to try my best not to be bias since I consider you as a friend so here we go!

I know your personality and how you act on and off of the server, you are very polite and are also understanding. You know the rules and have way over the hours needed to even be considered for being an admin and you also have the age requirement too!

Personally I trust you as I do see you taking control when no admins are on and you don't abuse any of the rules. If you do become admin and I will say this now, although you maybe on a lot since you play the game, when becoming the admin playing on the server isn't really an option since you need to properly manage the server such as: making sure there is no-one prop blocking, people aren't speaking OL and many of the other things that players/members aren't allowed to do; my point is that you may find yourself stressed due to the demand of monitoring rather than playing on the server.
It's good that you know French however I am slightly worried about your English... Don't get me wrong it is improving but some English players may struggle to understand you.

Other than working on your English a little bit more, I don't see any cons towards you. However there is one thing - I would recommend investing on a headset or earphones whilst you are playing on the server, this is mainly because there is a lot of background noise when you do move over to vocal to talk and its hard to understand what you are trying to say!

So in total, my answer is yes - if you ever need any help (that is if you do get the chance of becoming a test admin) I am more than happy to help you out when needed, just make sure to ask ;)

See you on the server!

Kind Regards,

TaliEliseGM
<3
Image

rany
AServers Head Admin

Post by rany » Tue Jan 19, 2021 10:00 am

Hello, Tom!

It's very nice to see you applying for an admin again, but let's see what I think about you.
You keep acting like an admin, when the admins aren't on. You keep giving players useless warns, when I told you to stop doing that, many players thanked me.. It seems like you were very annoying to them. And I'm not sure many english admins would be able to communicate with you. It would be very hard to talk to you, a persons talks about "Server", and you reply to it with "motivation.. bla bla i want to save the world from cancer...".
Without knowing basic things in English, you wouldn't be able to manage the server with 50+ players. What if players asked you to explain some rule in ENGLISH, what would you do? Use google translator? It doesn't seems like a good idea to me. I understand, that Senjyo and Seekers can help you with it, but they can't keep helping you everytime you ask them. They also have real life, work, school.
Also, about you being too good on the server seems very fake, all your personality of "good boy" is very fake to me. You adore the admin role too much, you are a fan of admins and all their work, but you being addicted of it will not end up good. I'm not sure if you can handle the admin job.
So, based on what I have said, my answer is a big no.

See you on the server,
Rany.
Image

Post Reply